مواد شوینده در ایران از جمله صنایعی است که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد است. تسخیر بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی به انواع برندهای شوینده ها و تولید تیزرهای جدید به صورت مستمر و پیوسته نشانه وجود همین رقابت شدید است. برندهای مواد شوینده از ساخت و هزینه کرد آنچنانی برای تبلیغات خود فقط یک هدف را دنبال میکنند: در لحظه خرید برند آنها به یاد آورده شود، نسبت به محصولات مشابه ترجیح داده شود و در نهایت خریداری شود.

دو تیزر نشان داده شده در اینجا، از جاذبه معصومانه کودک استفاده کرده اند. اما داستان آنها درست در نقطه مقابل هم است و منعکس کننده دو فرهنگ و دو سبک زندگی کاملا متمایز از یکدیگر هستند.



دریافت
مدت زمان: 30 ثانیه



دریافت
مدت زمان: 25 ثانیه

ادامه مطلب

پشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(1)

پخش ,فایل ,تبلیغات ,شوینده ,های ,استفاده ,از مروگرهای ,مروگرهای رایج ,رایج و ,استفاده از ,شما استفاده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

وبلاگ پایه پنجم دبستان آوای الهام شهرستان بوشهر نمایندگی خرید و فروش کفتر کاکل به سر پا پری gta android نورپردازی نما | نورپردازی نمای تالارها گروه فرهنگی تبلیغی رهروان ثقلین دارالولایه سیستان پرسش مهر21 فلاشینگ کار-گروه صنعتی دنیز گستر پمپ شناور های موجود در بازار ایران بوبین پیچ ناکامان | دانلود آهنگ های غمگین و احساسی