مواد شوینده در ایران از جمله صنایعی است که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد است. تسخیر بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی به انواع برندهای شوینده ها و تولید تیزرهای جدید به صورت مستمر و پیوسته نشانه وجود همین رقابت شدید است. برندهای مواد شوینده از ساخت و هزینه کرد آنچنانی برای تبلیغات خود فقط یک هدف را دنبال میکنند: در لحظه خرید برند آنها به یاد آورده شود، نسبت به محصولات مشابه ترجیح داده شود و در نهایت خریداری شود.

دو تیزر نشان داده شده در اینجا، از جاذبه معصومانه کودک استفاده کرده اند. اما داستان آنها درست در نقطه مقابل هم است و منعکس کننده دو فرهنگ و دو سبک زندگی کاملا متمایز از یکدیگر هستند.



دریافت
مدت زمان: 30 ثانیه



دریافت
مدت زمان: 25 ثانیه

ادامه مطلب

پشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(1)

پخش ,فایل ,تبلیغات ,شوینده ,های ,استفاده ,از مروگرهای ,مروگرهای رایج ,رایج و ,استفاده از ,شما استفاده

مشخصات

تبلیغات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

رویای بیت کوین Bitcoin Dream پرسش و پاسخ وردپرس سایت کیم کالا فروشگاه اینترنتی Lotus Water Psychology سایه وارونه داده پردازی نرم افکار اپیکیشن نت مانی net money مرکز تخصصی گچبری و قالبسازی آذین بیوگرافی ابوالفضل بابادی شوراب گروه هنری اولین اکشن سازان جوان اقیانوس طلایی .:: تنفّس صــــبح ::. شین نویسه خبر شهدای مدافع حرم پایکد نقاشی کشیدن درمان مو کبدچرب Sh.S نمونه سوالات استخدامی بانک تجارت (فروردین 1400) رسانه ارزهای دیجیتال و صرافی Coinex مرکز ماساژ در تهران