مواد شوینده در ایران از جمله صنایعی است که رقابت بین تولیدکنندگان زیاد است. تسخیر بخش مهمی از تبلیغات تلویزیونی به انواع برندهای شوینده ها و تولید تیزرهای جدید به صورت مستمر و پیوسته نشانه وجود همین رقابت شدید است. برندهای مواد شوینده از ساخت و هزینه کرد آنچنانی برای تبلیغات خود فقط یک هدف را دنبال میکنند: در لحظه خرید برند آنها به یاد آورده شود، نسبت به محصولات مشابه ترجیح داده شود و در نهایت خریداری شود.

دو تیزر نشان داده شده در اینجا، از جاذبه معصومانه کودک استفاده کرده اند. اما داستان آنها درست در نقطه مقابل هم است و منعکس کننده دو فرهنگ و دو سبک زندگی کاملا متمایز از یکدیگر هستند.



دریافت
مدت زمان: 30 ثانیه



دریافت
مدت زمان: 25 ثانیه

ادامه مطلب

پشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(1)

پخش ,فایل ,تبلیغات ,شوینده ,های ,استفاده ,از مروگرهای ,مروگرهای رایج ,رایج و ,استفاده از ,شما استفاده

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

چارتیست بورس 724 روش سرمایه گذاری با سود خوب در بورس سهام فروشگاه خرید اینترنتی مطالب گردشگری و توریستی محبین ولایت موزیک های برتر najiteb شفابخش تقریر حقیقت، تقلیل مرارت کلاس 801 علامه حلی 5