این روزها، کمتر اتفاق می‌افتد که منتظر تماشای سریال یا برنامه ورزشی یا اخبار از تلویزیون باشید و در آگهی‌های بازرگانی قبل از برنامه، تبلیغات این شرکت تولیدکننده دوغ و ماء‌الشعیر را نبینید. به جرأت می‌توان گفت که کمتر تبلیغات بازرگانی است که از تلویزیون یا رادیو پخش شود و در آن حداقل یک بار تبلیغ این شرکت به روی آنتن نرود. زمان آگهی‌های بازرگانی این شرکت به نسبت طولانی‌تر از سایر آگهی‌هاست و با روایتگری نسبتاً طولانی و با داستان‌های مختلف ساخته و پخش می‌شود. یک بار بر روی فناوری فلان کشور غربی به کارگرفته در کارخانه و مواد خارجی مرغوب مورد استفاده در تولید ماءالشعیر تأکید می‌شود و بار دیگر بر بهداشت و پاکیزگی خط تولید. علاوه بر این، تبلیغات این شرکت تلاش کرده است تا با مفاهیم اجتماعی نظیر خانواده، مراقبت پدر و مادر از فرزندان، همبستگی و روابط اجتماعی، حفظ سلامت و تندرستی و … خود را گره بزنند و خود را محصولی کامل و چند وجهی معرفی کند.

ادامه مطلب

پشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(1)

تبلیغات ,شرکت ,بازرگانی ,بار ,پخش ,یک ,این شرکت ,و در ,و با ,از تلویزیون ,آگهی‌های بازرگانی

مشخصات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نقدهای یک فیلم باز حرفه ای تمشک مگ تــاریخـــچۀ جـــهانــی سفر نویسنده جاز موزیک Hanami 花見 وبگاه رادیو اینترنتی ابهر تفریحی سنتر مدرسه شاد، دانش آموزان شاداب سوالات گام به گام بتن ساز و بتن ریز درجه ۳ فنی حرفه ای