در خصوص جایگاه و پیامدهای فرا اقتصادی و فرا کسب و کاری تبلیغات تجاری، مباحث مختلفی مطرح شده است. منظور از پیامدهای فرااقتصادی، اثرات و نتایج مثبت و منفی تبلیغات تجاری در جامعه است که به کارکرد اصلی تبلیغات تجاری، یعنی حوزه تجارت و تشویق افراد به خرید ارتباط مستقیمی نداشته و در ابعاد دیگری اثراتی از خود بر جای می گذارد که مهم ترین حوزه آن، حوزه فرهنگ است.

تبلیغات تجاری، بازتولید کننده بخشی از نظام هنجاری جامعه است و این به عنوان یکی از نگرانی های تگذاری در حوزه تبلیغات تجاری در کشور ما شناخته می شود. یکی از انواع اثرات فرهنگی، تصویری است که از ن در تبلیغات تجاری به تصویر کشیده می شود. علاوه بر حساسیت شدید نسبت به استفاده ابزاری از جنس زن در تشویق افراد به خرید محصولات، ارائه الگوهای پوششی و سبک رفتاری و زندگی ن در تبلیغات تجاری مورد مطالعه برخی از پژوهش ها قرار گرفته است.

ادامه مطلب

پشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(2)

نمایش ناهنجاری های اخلاقی و رفتاری در تبلیغات تلویزیونی(1)

تبلیغات ,تجاری ,حوزه ,تجاری، ,یکی ,بازتولید ,تبلیغات تجاری ,تبلیغات تجاری، ,تجاری در ,می شود ,ن در

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

راه ظهور کتابخانه عمومی هشت بهشت شهر جدید گلبهار تیک سان اجاره خانه در ترکیه خرید بلیط هواپیما حبیب دانلود بازی بازوی تربیت مدرسه شورآفرین هانیه حاجی ابادی بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد