در خصوص جایگاه و پیامدهای فرا اقتصادی و فرا کسب و کاری تبلیغات تجاری، مباحث مختلفی مطرح شده است. منظور از پیامدهای فرااقتصادی، اثرات و نتایج مثبت و منفی تبلیغات تجاری در جامعه است که به کارکرد اصلی تبلیغات تجاری، یعنی حوزه تجارت و تشویق افراد به خرید ارتباط مستقیمی نداشته و در ابعاد دیگری اثراتی از خود بر جای می گذارد که مهم ترین حوزه آن، حوزه فرهنگ است.
تبلیغات تجاری، بازتولید کننده بخشی از نظام هنجاری جامعه است و این به عنوان یکی از نگرانی های تگذاری در حوزه تبلیغات تجاری در کشور ما شناخته می شود. یکی از انواع اثرات فرهنگی، تصویری است که از ن در تبلیغات تجاری به تصویر کشیده می شود. علاوه بر حساسیت شدید نسبت به استفاده ابزاری از جنس زن در تشویق افراد به خرید محصولات، ارائه الگوهای پوششی و سبک رفتاری و زندگی ن در تبلیغات تجاری مورد مطالعه برخی از پژوهش ها قرار گرفته است.
ادامه مطلبپشت پرده تبلیغات پرتکرار تلویزیونی و هنرنمایی جدید صدا و سیما در پول درآوردن!
تبلیغات ,تجاری ,حوزه ,تجاری، ,یکی ,بازتولید ,تبلیغات تجاری ,تبلیغات تجاری، ,تجاری در ,می شود ,ن در
درباره این سایت